ملحفه یکبار مصرف

توجه داشته باشید :

اول دقت داشته باشید به علت تنوع زیاد این رول های ملحفه با توجه به عرض و طول محصول و گرماژ یا همان تراکم پارچه ملحفه و همچنین جنس پارچه خریداران ما مشکل مواجه میشوند ، کارشناسان ما برای حق این مشکل تلاش خورد را برای پیدا کردن برند های معتبر برای خرید رضایت مند شما انجام داده اند .

ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

از دیگر منسوجات کاربردی در محیط های بیمارستانی، رول ملحفه یکبار مصرف  هستند که در متراژ های 20-25-30-35-40-45-50 سانتی متری در بازار تولید می گردد. برحسب نوع سلیقه مشتری می توان متراژهای متفاوتی را تولید کرد. نکته دیگری که باید در مورد رول ملحفه لمینت  عنوان کرد این است که این رول های ملحفه در گرم های متفاوتی تولید می شوند که این گرم ها شامل موارد زیر است:

 17 گرم

 18 گرم

 20 گرم

 25 گرم

 30 گرم

 38 گرم

در دو نوع کلی رول های ملحفه تولید می گردند:

رول ملحفه ضد آب دارای پرفراژ و رول های ملحفه بدون پرفراژ که هر دو کاملا ضد حساسیت هستند.

پرفراژ برای گرماژ 30 به پایین هر دو نوع با پرفراز و بدون پرفراژ تولید می شود.

از دیگر ویژگی های رول های ملحفه بدون پرز بودن که کاملا ضد حساسیت هستند و بسیار کم حجم هستند و دارای قابلیت استفاده در مکان های متفاوتی هستند و می توان در مسافرت ها و در هتل ها و در بیمارستان ها به کار برده می شود. قابلیت جذب آب را تا ده برابر وزنی خود را دارد و دارای قابلیت استفاده در سالن های آرایشگاهی و سالن های ماساژ، بیمارستان ها و کلینیک ها و هم چنین سالن های اپیلاسیون و در درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.در طیف رنگی سفید،قرمز، صورتی و آبی تولید می گردد که رنگ سفید آن کاربرد بسیاری دارد.

از دیگر ویژگی های رول ملحفه:

 سبک و راحت بودن آن است که بسیار کم حجم می باشند.

 در ضمن جنس این نوع از پارچه نرم و لطیف می باشد.

 بسیار سازگار با تمام پوست افراد می باشد و آنتی استاتیک است و می توان بعد از شست وشو مجددا مورد استفاده قرار داد.

 هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای دارند و در مکان های مختلف می توان در بازار تهیه نمود.

 در ضمن این رول های ملحفه در متراژ 30،45،50 سانتی متری متری تولید می گردند که دارای کاربرد بسیار متفاوتی می باشد.

رول ملحفه یکبار مصرف رول آبی
رول ملحفه  یکبار مصرف رنگ آبی در گرم های مختلف و در اندازه های مختلف موجود است و هر کدام مصرف متفاوتی دارند. جنس این رول ملحفه از اسپان باند ساخته شده است و با قیمت های مختلف و برای مکان های مختلف تولید می شود. کاربردهای مختلفی از جمله مکانهایی که از این رول ملحفه  یکبار مصرف استفاده می شود ، مانند کلینیک هایی که به طور گسترده ای برای بهداشت بیمار و برای شستشوی آسان استفاده می شود. این رول های ملحفه را می توان در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. همچنین از آن در درمانگاه ها استفاده می شود ، اما در بیمارستان ها و آرایشگاه ها نیز می توان از این رول ملحفه ها برای رعایت بهداشت تا حد ممکن استفاده کرد.  این رول ملحفه ها آبی یکبار مصرف بسیار کوچک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. و این رول ملحفه ها با پوست سازگار هستند و برای همه افرادی که در مکان های مختلف این رول ها هستند مناسب است. این رول ملحفه  یکبار مصرف هستند و باید بعد از مصرف دور انداخته شوند. علاوه بر این ، این رول های ملحفه دارای خواص ضد استاتیک هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند و به راحتی می توان آنها را تهیه کرد ، می توان آنها را در هر مکانی برای رعایت اصول بهداشتی استفاده کرد.رول ملحفه آبی یکبار مصرف در تخت های بیمارستانی و بخشهای مختلف بسیار مفید است و برای حفظ سلامت هرچه بیشتر بیماران طولانی مدت در بیمارستان استفاده می شود. همچنین در مطب های دندانپزشکی استفاده می شود ، علاوه بر این ، از این ملحفه ها می توان در صندلی های آرایشگاه استفاده کرد و همچنین برای رعایت اصول بهداشتی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.