به فروشگاه اینترنتی سارن طب خوش آمدید!

علاقه مندی ها

کاور کفش

مدل: درجه 2
دسته بندی: البسه بیمار
شناسه محصول: 426

49500

  • یکبار مصرف _ 100 جفت در بسته
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • از جنس نایلون (پلاستیک) _ کارتن 2000 عددی

به دلیل نوسانات قیمت قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه سارن طب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاور کفش یکبار مصرف

هیچ چیز مانند پوشیدن کاور کفش کاملاً جدید و احساس راحتی مناسب برای اولین بار نیست. اما متأسفانه، پوشیدن زودهنگام می‌تواند این تجربه را از بین ببرد و کفش‌ها را چروکیده و فرسوده نشان دهد. برای کسانی که می خواهند کفش های خود را در شرایط بکر نگه دارند، کاور کفش ضروری است. کاور‌های کفش نه تنها می‌توانند کفش‌های شما را نو نگه دارند، بلکه برای محافظت در برابر کثیفی و گل و لای در یک شب یا در طول جشنواره عالی هستند.

کاور‌های کفش در اشکال، اندازه‌ها و مواد مختلف وجود دارد و مطمئناً چیزی وجود دارد که متناسب با نیازهای فردی هر فرد باشد. متداول ترین ماده ای که برای ساخت کاور کفش استفاده می شود نایلون است که ضد آب است و همچنین عایق خوبی برای گرم نگه داشتن پاها ایجاد می کند. همچنین سبک وزن و از نظر قیمت ارزان است، بنابراین اگر بخواهید چند جفت کاور با اندازه های مختلف بخرید، ضرری نخواهد داشت. یکی دیگر از مواد محبوب مورد استفاده سیلیکون است. این از نایلون بادوام تر است و به راحتی پاره نمی شود. همچنین عایق بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن پاهای شما در هوای سرد و خشک نگه داشتن در شرایط مرطوب فراهم می کند.

هنگام خرید کاور کفش، باید نوع بسته شدن و مدل آن را در نظر بگیرید. بسیاری از آنها دارای بند کشی یا ضامن هستند تا به خوبی در اطراف مچ پا شما قرار بگیرند. اگر به حمایت اضافی در اطراف پاشنه و مچ پا نیاز دارید، ممکن است بخواهید به دنبال مدل هایی باشید که دارای تسمه های بالشتکی یا بالشتکی هستند. برای کسانی که واقعاً در مورد محافظت از کفش های خود جدی هستند، برخی از کاور های کفش دارای نوارهای بازتابنده در طرفین هستند تا در هنگام پیاده روی در شب قابل مشاهده باشند. علاوه بر این، بسیاری از آنها در رنگ‌های شیک عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید چیزی را پیدا کنید که شخصیت شما را منعکس کند و همچنین کفش‌هایتان را در برابر عوامل محافظت کند.

در صورتی که در شرایط مرطوب مانند زمین های گل آلود، برف یا صرفاً برای راه رفتن به خانه پس از گرفتار شدن در یک طوفان باران می روید، کاور های کفش علاوه بر محافظت در برابر ضربه و کثیفی می تواند مفید باشد. بسیاری از جفت‌ها دارای کفی غیر لغزنده هستند که به چسبیدن روی سطوح لغزنده کمک می‌کند تا خطر سر خوردن یا از دست دادن پای خود را به دلیل شرایط مرطوب نداشته باشید.

کاور کفش بیمارستان

کاور کفش ممکن است چیزی نباشد که به طور روزانه به آن فکر کنید، اما اگر روی یک جفت کاور کفش با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید، می تواند برای حفظ وضعیت بهینه کفش شما در طول زمان بسیار مفید باشد. با سبک‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های متعدد موجود، کاورهای کفش می‌توانند اطمینان حاصل کنند که با محافظت و نگهداری از کفش، بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری کفش خود ببرید.

کاور کفش طبی به یکی از ضروریات صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی تبدیل شده است. اغلب در آزمایشگاه ها و اتاق های معاینه پزشکی ضروری است، کاور کفش های پزشکی برای جلوگیری از آلودگی و عفونت هم کارکنان و هم بیماران ضروری است. طراحی خاص کاور کفش طبی نیز برای راحت نگه داشتن کارکنان در ساعات طولانی روی پای خود مهم است.

راحتی و ایمنی دست به دست هم می دهند - کاور کفش های طبی هر دو را فراهم می کند. این کاور‌های طراحی شده ویژه روی کفش‌های معمولی شما قرار می‌گیرند تا از آلودگی و میکروب‌هایی که ممکن است در حین انجام وظیفه با آنها برخورد کنید، محافظت کند. بیشتر آنها از مواد بادوام و قابل تنفس ساخته شده‌اند که حجم اضافی به کفش‌های شما اضافه نمی‌کنند و آن‌ها را برای شیفت‌های طولانی که در آن نیاز دارید در تمام طول مدت راحت باشید، ایده‌آل می‌کنند. کفی های ضد لغزش همچنین در برابر ریزش و لغزش پشتیبانی می کنند و آنها را برای هر محیط بالینی ایده آل می کند.

کاور‌های کفش طبی نه تنها بسیار کاربردی هستند، بلکه در طرح‌های متنوعی نیز ارائه می‌شوند و به شما امکان می‌دهند چیزی متناسب با سبک شخصی خود پیدا کنید. خواه روشی طرح‌دار را انتخاب کنید، مثلاً چاپ پلنگی، یا آن را با رنگ مشکی کامل بازی کنید. انتخاب باشماست.

قیمت کاور کفش

وقتی صحبت از تمیز کردن و نگهداری کاور های کفش پزشکی می شود، بسیاری از شرکت ها پارچه های قابل شستشو را ارائه می دهند که بهداشت و عملی بودن را حفظ می کنند. برداشتن و خارج کردن آسان، آنها را می توان به راحتی در پایان یک شیفت در ماشین لباسشویی انداخت تا از شر هر گونه آلودگی که هنوز به مواد چسبیده خلاص شود. همچنین گزینه های یکبار مصرف برای کسانی که به دنبال یک راه حل اقتصادی هستند وجود دارد که معمولاً بسته به اندازه، سبک و جنس در بسته بندی های بین 100 تا 200 عدد در هر جعبه عرضه می شود.

علاوه بر این، کاور‌های کفش پزشکی فقط برای کسانی که در صنعت مراقبت‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند نیستند - بسیاری از کارگران صنعتی و داوطلبان خیریه متوجه می‌شوند که برای جلوگیری از آلودگی سطوح مفید هستند.

صرف نظر از صنعت یا بخش شما، کاور های کفش طبی می تواند یک مکمل ضروری برای کیت شما باشد. کاور‌های کفش پزشکی از طریق ایجاد تعادل بین راحتی و رعایت مقررات ایمنی، از شما و بیمارانتان در هر شرایطی که ممکن است خود را پیدا کنید محافظت می‌کند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه سارن طب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی